Minggu, 03 Februari 2013

KMPlayer_EN_3.0.0.1441_R2


 Software KMPlayer adalah software yang sangat terbaik bagi aku. Kebanyakkan dari kita mesti menggunakan windows media player atau real player atau power DVD atau VLC Player. Bagi aku yang telah menggunakan kebanyakkan player software aku boleh katakan yang KMPlayer adalah yang terbaik. Sebab? KMPlayer sangat mudah digunakan, interface yang simple, tidak perlu install codec, mampu memainkan pelbagai format video dan lagi mampu memainkan video berserta subtitle yang didownload dari laman web spt “srt”.
Dengan 3 software yang aku nyatakan diatas diharap mampu menyelesaikan masalah yang biasanya kita hadapi. Kebaikkan software diatas aku dapat simpulkan sebagai ringan, percuma, fungsi yang tidak terbatas, mampu menyaingi product berbayar, dan hebat. KMPlayer terbaik..


download KMPlayer_EN_3.0.0.1441_R2

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls